justin999

Direktlänk till inlägg 17 mars 2012

Kapitel 1

Av Beatriz Da Silva Pereira - 17 mars 2012 12:17
   Jag satt hemma och åt mitt godis och kollade på  en film.När filmen tog slut
 loggade jag 
in på facebook och såg att jag
 hade fått en ny vän förfråga jag klickade
 på på den och såg att 
det var en kille som heter Justin_B. Jag klickade 
 på honom och väntade några sekunder tills
 hans profil kom fram och blev rätt besviken när jag såg att man måste vara vän med honom för att se 
hans bilder.Jag såg att han var 
 
inloggad så skrev jag till honom:
< Hej vem är du? > skrev jag och väntade lite
< Justin :) >
< det vet jag väl :/ men känner jag dig? >
< Jaha , jag vet inte :( >
< OCH varför vill du vara vän med mig? > skrev jag
< Jag vet inte! Jag behöver någon att pratar med! > skrev han
Jag tänkte efter och kom på att jag också behövde någon att pratar med.
jag skrev snabbt tillbaka :
< jag behöver också någon att pratar med :( >
< där ser du ;( >
<Var bor du?> skrev han
< Jag bor i London :) du? >
< Atlanta :) >
< oj :D så du har träffat Justin Bieber? >
< ? > Jag skrattade lite och skrev :
< Jaa, han bor där :D >
< Jag vet :D....>
< Jag måste gå :( hejdå >
< Hejdå :) >
Jag visste att justin hade en flickvän men jag drömde alltid att vara hans flickvän.
Jag visste att han redan var med Selena Gomez men men ... jag älskar honom!
Jag la ner min iphone i fickan och kollade in i spegel för att ser hur jag såg ut
Bra tänkte jag ! Och gick ut .
Det var varmt ..jag började springa till mamma som var där ute  
   

- Mamma! skrek jag
- jaaa
Var är du ? Skrek jag
här sa mamma och jag såg henne! Vad ska vi göra idag?
-Gissa! sa hon, jag tänkte efter och kom på en sak och skrek bara ut det! BADA! :D
Mamma kollade på mig och log
- ja sa hon bikini? Jag började springa allt jag kunde till mitt rum jag bytte om till min bikini......
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Beatriz Da Silva Pereira - 31 mars 2012 20:20


Efter kanske fem minuter kom vi fram och där satt han Justin med sin mobil i handen. Kom sa Ryan och jag log lite...Vi kom fram och justin tittade på mig som Ryan hade gjort från huvudet till fotterna. ” Hej ” sa jag för att han skulle sl...

Av Beatriz Da Silva Pereira - 31 mars 2012 13:47


  Varför gör alla det här? Vad vill alla? Jag vill vara ensam ....för...alltid! Jag ville bo i en stad som ingen anna bor. Dom flesta kallar mig för .... Majli fast  jag heter Maja. Jag är inte alls ful eller så men alla har nåting imot mig. ...

Av Beatriz Da Silva Pereira - 31 mars 2012 13:46

Förlåt! men jag tror jag ska börja på en ny novell! Så snart kommer den ny! ...

Av Beatriz Da Silva Pereira - 18 mars 2012 15:17

  Vi ska flytta till Atlanta! Skrek mamma och jag slutade ler. -          Va? Sa jag -          Vill du inte? Sa mamma -          Joo...men...men.. jag inga kompisar där! -          Jooo...en Justin -          Jaa men han är nästan aldri...

Av Beatriz Da Silva Pereira - 18 mars 2012 09:34


  Han kollade på mig och började själv gråta. Jag log och tog tag i hand -          jag kommer alltid finnas för dig! Sa jag -          och jag för dig! Sa han Jag log mot honom och väntade tills han sa nånting. -          Det är bäst ja...

Presentation


Jag är en tjej som är 12 år och skriver en novell om Justin Bieber :) Jag hoppas att ni gllar den. Jag kan inte lova att skriva varje dag men lovar när jag har tid :)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards